1-oji karta (1973-1979)

Pirmos kartos Civic buvo pristatytas 1972 metais, bet pardavinėjamas kaip 1973 metų modelis. Pirmieji Civic modeliai turėjo keturių cilindrų 1,169 litro variklius. Jie buvo sukurti, kad konkuruotų su Amerikos kompaktinės klasės automobiliais. Tarp naujienų ir papildomos įrangos jie buvo parduodami su priekiniais diskiniais stabdžiais, AM bangų radijo imtuvais ir „lopšio“ tipo sėdynėmis. Kiti technologiniai ypatumai irgi buvo gana nauji ir modernūs. Civic turėjo nepriklausomą priekio ir galo pakabą, 4 bėgių mechaninę arba automatinę „Hondamatic“ greičių dėžę bei radialines padangas. Transporto prienomės svoris buvo 680 (hatchback) kilogramų. Rinkai buvo pristatyti coupe, 3 ir 5 durų hatchback ir 5 durų wagon tipo kėbulai. Civic susilaukė didelio pasisekimo dėl 1973 metų naftos krizės. Automobilis buvo kokybiškas ir ekonomiškas, dėl šių savybių modelis buvo labai populiarus. Modelis buvo gana paprastas ir pristatytas rinkai su šūkiu „Honda, we make it simple“. Po kurio laiko nuo automobilio pristatymo rinkai, atsirado dar kelios variklių variancijos bei buvo pristatyti varikliai su CVCC technologija. Technologinės naujovės bei ekonomiškumas sąlygojo didelį automobilio pasisekimą. Pristačius Civic Wagon modelį, kurį buvo galima naudoti kaip komercijai skirtą automobilį, vien per pirmus metus jo buvo parduota daugiau 100,000. Bazinis Civic modelis pristatymo metu kainavo 2,200 Amerikos dolerių.

Techninės charakteristikos

1975 CVCC1976-1977 CVCC1978-1979 CVCC1973-1974 12001974-1977 1200Special X CivicCivic RS
Variklio kodasED1ED1ED1EB1EB2EB3SB1
Variklio kūbatura, tipas1488 SOHC1488 SOHC1488 SOHC1170 SOHC1237 SOHC1237 SOHC1169 SOHC
Suspaudimo laipsnis8.1/7.7:17.9:17.9:18.3:18.1:18.1:18.6:1
Arkliai/Niutonai53AG/68Nm60AG/76Nm63AG/77Nm50AG/59Nm50AG/60Nm50AG/67Nm76AG/-Nm
Įsibėgėjimas iki 100km/h-------
Max greitis- km/h- km/h- km/h- km/h- km/h- km/h- km/h
Kėbulo numeris-------
Ratų bazė, mm-------


Šaltiniai: www.1stgencivic.org, www.wikipedia.org