4-oji karta (1987-1991)

Ketvirtosios kartos Honda Civic buvo pristatyta Europai IAA Franfurto parodoje Vokietijoje 1987 metais. Tai buvo labai pažangus techninis automobilis savo laiku, turėjęs 4 vožtuvus kiekvienam cilindrui ir pirmą kartą taikyta VTEC technologija galingiausiame hečbeko modelyje. Buvo gaminami 3 durų hečbekai, 4 durų sedanai, universalai (Shuttle) ir 3 durų kupe. Variklių gama buvo itin gausi: nuo 1,3 SOHC variklių iki 1,6 DOHC ir VTEC technologijos.

Ketvirtoji karta, dabar jau tampanti beveik antikvaro vis dažniau sulaukia didelio pradedančių sportuoti dėmesio. Mažas svoris, optimaliai subalansuota ratų bazė, pigios aftermarket dalys daro šį modelį dažnai matomą įvairiuose sporto renginiuose.



Techninės charakteristikos

1.3 Luxe1.4 GL1.5i GL1.6i1.6i-161.6i-VT
Variklio kodasD13B2D14A1D15B2D16A6/Z2D16A9B16A1
Variklio kūbatura, tipas1343 SOHC1396 SOHC1493 SOHC1590 SOHC1590 DOHC1595 DOHC
Suspaudimo laipsnis9.0:19.3:19.2:19.1:19.5:110.2:1
Arkliai/Niutonai75AG/102Nm90AG/112Nm90AG/119Nm110AG/134Nm130AG/143Nm150AG/144Nm
Įsibėgėjimas iki 100km/h11s9.6s9.6s8.9s7.6s7.3s
Max greitis168 km/h175 km/h178 km/h192 km/h205 km/h208 km/h
Kėbulo numerisEC8EC9ED6ED7ED7EE9
Ratų bazė, mm250025002500250025002500


Šaltiniai: www.civic4g.com, www.wikipedia.org