5-oji karta (1992-1996)

Penktosios kartos HONDA Civic modelis buvo pristatytas 1992 metais. Civic turėjo šiektiek didsnius, tačiau geresnėm aerodinaminėm savybėm pasižyminčius gabaritus. Modelis turėjo tris kėbulo tipus: hečbekas, kupė ir sedanas. Variklių gama, kaip ir ketvirtos kartos HONDA Civic modeliuose, pasizymejo didele gausa.

Šioje kartoje galima rinktis nuo 1.3 l darbinio tūrio iki 1.6 l darbinio tūrio variklius. Daugumo jų konstrukcija liko nepakitus nuo praeitos kartos, tačiau reikėtų atrkreipti dėmesį į tai, jog 4 kartos galingiausias variklis (1.6 DOHC VTEC) susilaukė "jaunesniojo brolio" 1.6 SOHC VTEC variklio, kuris buvo nusileides pirmtakui variklio galios atžvilgiu, tačiau buvo ne ką prastesnis pasirinkimas. Šis variklis turėjo vieną kumštelinį veleną, o VTEC sistema kontroliuodavo tik įsiurbimo vožtuvus. 5 kartos HONDA Civic modelį taip pat buvo galima rinktis su 1.5 l darbinio tūrio varikliu, kuris turėjo VTEC-E sistemą ir buvo laikomas vienu taupiausių tų lakų variklių galios/sąnaudų santykyje. Nemažai techninių mazgų patobulėjo (spidometras, sankaba ir pan.), tačiau šis modelis taip pat liko lengvai "pasiduodantis" modifikacijoms, dėl ko taip pat yra mėgiamas automobilis tiek pradedančiųjų vairuoti, tiek pradedančiųjų domėtis auto sportu.



Techninės charakteristikos

1.3 DX1.5i LSi / DXi1.5i VEi / VX1.5i DX / LSi Coupe1.6i ESi / EXVTi
Variklio kodasD13B2D15B2D15Z1D15B7D16Z6B16A2
Variklio kūbatura, tipas1343 SOHC1496 SOHC1493 SOHC1493 SOHC1595 SOHC1595 DOHC
Suspaudimo laipsnis9.0:19.2:19.3:19.2:19.2:110.4:1
Arkliai/Niutonai75AG/102Nm89AG/119Nm90AG/129Nm101AG/132Nm125AG/145Nm160AG/150Nm
Įsibėgėjimas iki 100km/h11.3s10.2s10.1s9.8s8.7s7.8s
Max greitis170 km/h180 km/h180 km/h190 km/h195 km/h215 km/h
Kėbulo numerisEG3EG4 / EG8EG1 / EG8EG8 / EJ2EG5 / EJ1 / EG9EG6
Ratų bazė, mm257025702570257025702570


Šaltiniai: www.auto.ru, www.wikipedia.org