8-oji karta (2006-2011)

2006 m. vasarį Ženevoje “Honda” pademonstravo automobilių seriją, puikiai atspindinčią kompanijos drąsų požiūrį į iššūkius, metamus šiandieniniams automobilių konstruktoriams bei dizaineriams. Vienas iš šių naujų modelių buvo novatoriškas 8-os kartos Honda Civic automobilis, kuris iš pažiūros buvo visiškai kitoks, visiškai naujas ir visiškai nepanašus į savo pirmuosius modelius. Toks drastiškas futuristinės išvaizdos modelio sukūrimas sukėlė įvairias emocijas bei vertinimus, tačiau Civic išliko toks pat automobilis, už ką jį visada labiausiai vertino – kokybiškas ir retai gendantis, mat ženkliai pakito tik originalus automobilio dizainas: padaryta revoliucija ten, kur labiausiai matyti, o technika palikta be esminių pakeitimų. Ekspertai negalėjo atsistebėti, kad po tokiu įspūdingu kėbulu slypi iš esmės nesudėtingi ir išbandyti techniniai sprendimai. Tai todėl, kad kurdami naująjį Civic japonų inžinieriai nenorėjo per daug eksperimentuoti. Tęsiant “Hondos” tradiciją, jiems svarbiausia buvo sukurti patikimą automobilį. Šią užduotį jie atliko puikiai ir dėl variklio bei transmisijos patvarumo nekyla jokių abejonių.

Nuo šių metų Honda padalino Civic į dviejų tipų platformas: skirtas Japonijos bei Šiaurės Amerikos rinkoms, kitą - Europos rinkai. Pastarajai yra skirtas supaprastintos galinės pakabos modelis, kėbulo tipas 3 arba 5 durų Hečbekas. Šiaurės Amerikai ir Japonijos rinkai skirti sedano bei kupė modeliai. 2006 m. rugsėjį kompanija “Honda Motor Co.”, Ltd. dar patobulino savo VTEC technologiją, sukurdama beveik tobulą VTEC variklį, turintį puikias eksploatacines savybes, tausojantį degalus ir mažiau teršiantį aplinką.
Europoje Civic yra 3 arba 5 durų hečbekas, pristatytas su 1,4 i-Dsi, 1.8 VTEC arba 2.0 (Type-R) varikliais, taip pat su galingu ir ekonomišku 2,2 CTDi dyzeliniu varikliu. Taip pat yra pristatytas Civic Hybrid su hibridiniu 1,4 IMA varikliu, skirtu daugiau UK rinkai.



Techninės charakteristikos

Civic i-DsiCivic Hybrid1.8 Sport1.8 SportType R / SiCivic i-CTDi
Variklio kodasL13A7LDA-MF5R18A2R18A2K20Z3N22A2
Variklio kūbatura, tipas1339 SOHC i-Dsi1343 i-DSi i-VTEC IMA (hybrid)1799 SOHC i-VTEC1799 SOHC i-VTEC1998 DOHC i-VTEC Type-R2204 DOHC i-CTDi
Suspaudimo laipsnis10.8:19.0:110.5:110.5:111.0:116.7:1
Arkliai/Niutonai83AG/119Nm95AG/123Nm140AG/174Nm140AG/174Nm200AG/196Nm140AG/340Nm
Įsibėgėjimas iki 100km/h14.6s12.1s8.9s9.2s6.6s8.6s
Max greitis170 km/h185 km/h205 km/h200 km/h235 km/h205 km/h
Kėbulo numerisHečbekasSedanasFN1FK2FN2 / FG2 / FA5FK3 / FN3
Ratų bazė, mm263527002635263526352635


Šaltiniai: www.civic.lt, www.auto.ru, www.wikipedia.org